האם ההרצאות יכולות להתאים לצוותי מנהלים בארגון?
למי מתאימות ההרצאות בתחום ניהול שירות הלקוחות?
למי מתאימות ההרצאות בתחום ניהול משאבי אנוש?
האם אתה מרצה גם לנציגויות עובדים?
האם ניתן להיעזר בהרצאה כפתיח לדיאלוג ייעוצי?
מהו ההבדל בין הרצאה להרצאה פעילה?
כמה זמן נמשכת והיכן? למי היא מתאימה?
מה כוללת הרצאתך של מודל ניהול על פי ערכים?
מה הייחודיות של הרצאה זו?
אילו כלים ייחודיים שפיתחתם אתה מציג בהרצאה?
המשחק והכלי המשחוקי (גמיפיקיישן): “מה שחשוב…משחק ערכים משמש בעולם הזוגיות, ההורות והמשפחה כמשחק מהנה אשר מאפשר לזהות את הפערים, להתלבט, לשתף, לוותר ולבחור את “מה שחשוב”. “מיטיבי לכת בערכים” יוכלו לקחת את המשחק כמה צעדים קדימה על מנת שישמש אותם בהמשך להתנהלות המשותפת.
בעולם הארגוני המשחק משמש ככלי לעיצוב תרבות הצוות ולעיסוק בסוגיות ארגוניות כגון: גיבוש הצוות, שיפור תהליכים בסוגיות כמו: תקשורת ארגונית, שירות הלקוחות, חדשנות ארגונית, עיצוב קוד אתי, תהליכי אימון ומנטורינג, תהליכי גיוס, מיון ושימור טאלנט ותהליכים של מיזוגים ורכישות ביו יחידות בארגון.
תודה שהצצתם לדף הבית ונשמח אם תמצאו זמן להציץ ביתר דפי האתר. אנו לרשותכם בכל שאלה, בקשה לרכישה של אחד המוצרים או רצון ליזום פעילות משותפת.
רחוב ההדרים 4, נס ציונה 7402239
054-775-7484
mbv.org@gmail.com