המשחק מקבוצת "מה שחשוב"

“מה שחשוב…משחק ערכים” (עברית מנוקדת-אנגלית-ערבית-רוסית-אמהרית)
עשה יצוא מוצלח לחו”ל ונחשף כבר ב-44 מדינות ב-19 שפות (The Value of Values”).

המשחק מבוסס על מחקר משווה ב-14 מדינות, על המודל התלת-צירי לערכים, על ספרי העיון שלנו (במקביל ליתר הכלים הלוגיים שלנו: תוכנת ערכים ושאלוני ערכים).
למשחק ניתן תו-תוכן מטעם מכון אדלר וניתן כאן להוריד חינמית שורה של מרחב אפשרויות נוספות.

ניתן לשלם ב:

שי קלאסי

שי לאנשי מקצוע, שי חגים (אפשרות כשי משלים), לסיום קורסים, ליום המשפחה, ליום האהבה, ליום הולדת, לבני/בנות מצווה, שי מסבא-סבתא

מטרת המשחק

לאפשר לנו שיח משותף, אמיתי וחוויתי על מה באמת חשוב לנו בעת הזו, לאפשר לנו להקשיב ולהפנים מה חשוב באמת לי, לך ולנו, לדעת לנהל דיאלוג אמיתי, לדעת לבחור בין אפשרויות ולהפוך את בחירותינו להתנהלות יום יומית.

מה כולל המשחק

קלפי ערכים, חוברת הדרכה

למי מתאים המשחק

לאנשי מקצוע, לארגונים, לבתי ספר, לגני ילדים, לזוגיות, להורות ולמשפחה.

הרובד העמוק יותר של המשחק מאפשר גם עבודה עם שלושת צירי הערכים (אדום-כחול-ירוק) במקביל לעבודה על הערכים עצמם מתוך ניסיון מצטבר כי על מנת לסגל לעצמנו אורח חיים אפקטיבי, אנו זקוקים לנוכחות שלושת צירי הערכים בחיינו
מה שחשוב…משחק הערכים – מסדרת “מה שחשוב…”, ניתן לרכישה גם אצלנו באתר.

המשחק והכלי המשחוקי (גמיפיקיישן): “מה שחשוב…משחק ערכים משמש בעולם הזוגיות, ההורות והמשפחה כמשחק מהנה אשר מאפשר לזהות את הפערים, להתלבט, לשתף, לוותר ולבחור את “מה שחשוב”. “מיטיבי לכת בערכים” יוכלו לקחת את המשחק כמה צעדים קדימה על מנת שישמש אותם בהמשך להתנהלות המשותפת.

בעולם הארגוני המשחק משמש ככלי לעיצוב תרבות הצוות ולעיסוק בסוגיות ארגוניות כגון: גיבוש הצוות, שיפור תהליכים בסוגיות כמו: תקשורת ארגונית, שירות הלקוחות, חדשנות ארגונית, עיצוב קוד אתי, תהליכי אימון ומנטורינג, תהליכי גיוס, מיון ושימור טאלנט ותהליכים של מיזוגים ורכישות ביו יחידות בארגון.

מלאו פרטים